REVISTA PRESSEI

Un newsletter pentru cititori curioși și inteligenți.

Sunt Curios

Ajută-ne să existăm. Dacă te abonezi cu doar 3€ pe lună, noi vom putea să-ți oferim în continuare jurnalism independent, onest, care merge în profunzime, să ne continuăm lupta contra corupției, plagiatelor, dezinformării, poluării, să facem reportaje imersive despre România reală și să scriem despre oamenii care o transformă în bine.

Vrei să ne ajuți? Orice sumă contează.

Donează

Pentru sugestii de materiale sau colaborări, scrieți-ne la adresa: contact@pressone.ro.

Pentru parteneriate media, proiecte sau dacă doriți să fiți partenerul nostru și să susțineți PressOne: marketing@pressone.ro.

Techsylvania 2021 va avea loc online

Techsylvania 2021: evenimentul de tehnologie pentru cea mai dinamică industrie din România (P)

Anul 2021 a început extrem de bine pentru domeniul IT din România, prin listarea la bursa din New York a unicornului UiPath, pornit din București, și anunțarea unei runde B de finanțare în valoare de 60 de milioane de dolari pentru o altă companie românească, FintechOS, un record pentru această perioadă în Europa Centrală și de Est.

Impactul acestor două evenimente e mult mai mare decât am putea crede. Nu doar că avem acum un multimiliardar (Daniel Dines, fondatorul companiei UiPath), dar au fost ridicați la nivelul de milionari în dolari și cel puțin câțiva zeci de angajați români ai companiei. În plus, vizibilitatea României pe segmentul IT este acum foarte bună, dovada fiind sumele impresionante atrase ca finanțare pentru companii care abia acum se extind pe piețele internaționale.

Se pregătesc și alte companii pentru finanțări serioase, iar fenomenul de crowdfunding a luat amploare și în România. De altfel, ne putem aștepta ca o mare parte dintre actualii angajați de la companiile de IT aflate pe val să reinvestească în start-up-uri din domeniu aflate la început de drum sau în plin proces de creștere.

În acest context, Techsylvania 2021, conferința internațională de tehnologie si business ținută anual în România, devine cu atât mai interesantă, pentru că finanțările se obțin mult mai ușor decât în trecut, iar România a fost pusă pe harta țărilor atractive din acest punct de vedere.

Dar asta nu înseamnă că trebuie ignorați pașii care duc la succesul celor câtorva companii românești care au reușit să se extindă internațional. Despre aceștia se va vorbi și în 2021, cu atât mai mult.

Anul trecut, primul în care s-a desfășurat online, au fost 4.100 de participanți, 63 de speakeri, 24 de evenimente satelit și 250 de startup-uri prezente la Startup Avalanche.

Din cauza contextului medical, anul acesta evenimentul va avea loc tot online, pe 22-23 septembrie, și va fi însoțit de mai multe evenimente satelit dedicate atât antreprenorilor care caută finanțare, investitorilor care caută oportunități, cât și celor care vor să se inspire de la liderii globali din domeniu.

În focus vor fi axele cod, produs și finanțare (Code, Product, Founding), adică etapele prin care se creează produse și companii în zona de tehnologie. Este exact ceea ce Techsylvania dorește să încurajeze în Europa de Est, astfel că aceste trei axe vor fi ramificate în toate componentele evenimentului, de la conferință, la competiția de startup-uri Avalanche, chiar și la workshop-urile tehnice.

Panelurile de vorbitori sunt diverse, cu oameni de top din industria IT

Anul trecut, printre vorbitori s-au numărat Daniel Dines (UiPath), Tony Fadell (inventatorul iPod-ului și co-inventator al iPhone-ului), Mark Cuban, precum și nume mari din presa financiară și de tehnologie, la nivel global (Forbes, Fortune, Sifted etc.). Anul acesta, lista va cuprinde speakeri de același calibru, cu lideri globali din tehnologie și business. Aceștia vor fi anunțați treptat, începând cu luna iunie.

Antreprenorii vor fi interesați în mod special de Startup Avalanche. Anul trecut, aceasta a fost una dintre puținele competiții de startup-uri la nivel internațional, facilitând oferirea unei investiții de 150.000 de euro.

„Formatul online în care am ținut evenimentul în 2020 ne-a permis atragerea unor startup-uri din peste 40 de țări, dovadă că echipa care a câștigat, AgUnity, a fost din Australia. Același format se va păstra și anul acesta”

Vlad Ciurca, co-fondator Techsylvania
Revista Pressei

Un newsletter pentru cititori curioși și inteligenți.

Sunt curios

Dacă înainte de pandemie Startup Avalanche era organizată chiar la fața locului, la Cluj-Napoca, platforma digitală pe care s-a organizat evenimentul anul trecut și pe care se va ține și ediția de anul acesta va permite facilitarea unei interacțiuni mai ușoare între gazdele workshopurilor tehnice și participanți.

Organizatorii promit că și anul acesta vor aduce experți tehnici care vor aborda cele mai noi tendințe în dezvoltare, în același format. De altfel, acesta este unul dintre elementele care deosebesc Techsylvania de alte evenimente de profil: accentul pus pe lucrurile practice, care pot fi învățate și aplicate rapid de către antreprenorii din IT.

„Trecerea la mediul virtual ne-a permis anul trecut să creștem numărul de participanți internaționali de la 40 la 65 de țări, să confirmăm o serie de lideri globali ca speakeri – cum ar fi inventatorul IPod și Nest, cât și unul dintre investitorii din cadrul emisiunii Shark Tank, și să ne creștem audiența.”

Vlad Ciurca, co-fondator Techsylvania

Ca noutate, anul acesta vor avea loc și o serie de „mese rotunde” între participanți, care vor oferi posibilitatea acestora de a-și prestabili întâlniri prin intermediul platformei.

În plus, în funcție de evoluția situației medicale la nivel național și a reglementărilor aferente, e posibil ca unele dintre acestea să se desfășoare și în format fizic.

Posesorii de bilete Executive vor putea avea sesiuni private de Q&A cu cei mai importanți speakeri

Techsylvania este susținut de o serie de companii de top precum Mastercard, Unicredit, Google for Startups și Superbet. Alți parteneri de calibru vor fi anunțați în cursul săptămânilor care urmează.

„Ne bucurăm să fim, pentru al doilea an consecutiv, partenerul celui mai relevant eveniment de tech din Europa de Est, care oferă cadrul ideal pentru schimbul de idei și insight-uri valoroase, necesare stimulării inovației tehnologice. Așteptăm cu nerăbdare ediția din 2021, unde vom aduce mai aproape de participanți cele mai noi tehnologii Mastercard de la nivel global. Stay tuned!”, a declarat Diana Tănase, Marketing Manager Mastercard România.

„Digitalizarea și inovația sunt componente strategice pentru noi, la UniCredit Bank, iar obiectivul nostru este să ne consolidăm în continuare poziția de bancă digitală, oferindu-le clienților soluțiile de care au nevoie. În actualul context, digitalizarea activității este, în primul rând o necesitate, însă rămâne și pe termen lung o opțiune cu numeroase beneficii, de timp și costuri, și de aceea vom continua încurajăm clienții, companiile mari dar și antreprenorii, să privească actualul context ca pe o oportunitate de schimbare și preluare în activitatea lor a trendurilor digitale. În aceste condiții, ne bucurăm să susținem accesul publicul larg la informație care să îi ajute în acest demers, așa cum este cea din cadrul evenimentului Techsylvania”, spune Anca Ungureanu, Director Identitate și Comunicare UniCredit Bank.

„Pentru noi, colaborarea cu Techsylvania înseamnă mai mult decât un simplu parteneriat. Dacă anul trecut am „pariat” pe transformarea Superbet într-o companie tehnologică cu greutate, anul acesta vom duce parteneriatul la un nou nivel, prin oportunități de inovații și digitalizare complexe. În felul acesta, ne declarăm onorați de ocazia de a fi parte integrată, pentru al doilea an consecutiv, în unul dintre cele mai complete și inovatoare evenimente tech din Europa” a declarat Bruno Kovačić CTO Superbet.

Ca o notă interesantă, pentru antreprenorii interesați să profite la maximum de această ocazie în care întâlnesc speakeri de talie globală există biletele Premium. Acestea dau acces la o serie de sesiuni live de tip Q&A cu cei mai importanți speakeri, care le vor răspunde personal curiozităților.

Anul trecut, acești participanți au putut interacționa cu executivi de top cum ar fi CPO de la Adobe, CTO Mongo DB, un Partner la faimosul fond de investiții Founders Found, sau unul dintre foștii membri ai trupei Major Lazer.

Nivelul Executive oferă acces la sesiuni de networking cu VIP-uri și speakeri, sesiuni private de întrebări cu unul dintre speakeri și multe altele.

Primii 20 de cititori PressOne care vor folosi codul PressOneCmpgn începând de vineri, 14 mai, vor avea acces gratuit la eveniment.

Înscrierile se pot face direct pe site-ul Techsylvania. Sunt disponibile bilete de tip Builder, Premium sau Executive.


Poțifacediferența.

Dacă te abonezi cu doar 3€ pe lună, noi vom putea să-ți oferim în continuare jurnalism independent, onest, care merge în profunzime, să ne continuăm lupta contra corupției, plagiatelor, dezinformării, poluării, să facem reportaje imersive despre România reală și să scriem despre oamenii care o transformă în bine.

Vrei să ne ajuți? Orice sumă contează.

Prin card sau PayPal:
O singură dată
Lunar
3€
5€
10€
Prin Patreon:

Accesând https://www.patreon.com/pressoneRO

Prin cont bancar:
RO54 BTRL RONC RT02 4298 9602

Fundația PressOne
Banca Transilvania, Sucursala Cluj-Napoca

Redirecționează:
20% din impozitul pe profit al companiei

Din taxele pe profitul companiei tale, poți alege ca până la 20% să meargă către echipamente video și reportaje, nu către stat.

Descarcă draft-ul contractului de sponsorizare de AICI. Completează-l cu datele companiei și suma. Trimite-l la marketing@pressone.ro.

*Baza legală poate fi consultată AICI.

3.5% din impozitul pe salariu

Poți redirecționa 3.5% din impozitul tău pe venit folosind formularul de mai jos. Dacă nu se încarcă, poți accesa acest link: https://formular230.ro/fundatia-pressone

REVISTA PRESSEI

Un newsletter pentru cititori curioși și inteligenți.

Sunt Curios