Un newsletter pentru cititori curioși și inteligenți.
Sunt CuriosAjută-ne să existăm. Dacă te abonezi cu doar 3€ pe lună, noi vom putea să-ți oferim în continuare jurnalism independent, onest, care merge în profunzime, să ne continuăm lupta contra corupției, plagiatelor, dezinformării, poluării, să facem reportaje imersive despre România reală și să scriem despre oamenii care o transformă în bine.
Vrei să ne ajuți? Orice sumă contează.
DoneazăPentru sugestii de materiale sau colaborări, scrieți-ne la adresa: contact@pressone.ro.
Pentru parteneriate media, proiecte sau dacă doriți să fiți partenerul nostru și să susțineți PressOne: marketing@pressone.ro.
Rusia s-a calificat în optimi, la ea acasă, prima, en fanfare. E genul de statement pe care Putin şi l-a dorit cu siguranță.
Dar cine n-ar bate Arabia Saudită şi Egiptul, care are un singur jucător de clasă, și acela pe jumătate accidentat? − ar veni repede argumentul contestatarilor.
Înainte de turneul final, l-am auzit întâmplător la radio pe Nicolae Manolescu vorbind extrem de critic despre această naţională. O naţională care în trecut aparţinea lui Arșavin, Kerjakov, Semak sau Pavliucenko.
Venerabilul critic spunea că naţionala asta nu mai are identitate, că este o adunătură, aproape de farsă. O fi, n-o fi aşa, fiecare poate veni cu propriile criterii.
Un newsletter pentru cititori curioși și inteligenți.
Sunt curiosPutem spune însă că Arșavin a devenit fotbalistul pe care apoi l-am văzut ani la rând la acel Euro 2008, când Rusia a ajuns în semifinale. Sau că generaţiile mari se pot forma tocmai în momentele mari.
De pildă, accidentarea lui Alan Dzagoev din primul meci a adus la rampă talentul lui Denis Cerișev. Sunt jucători pe care Rusia conta de câțiva ani, ambii trecuți binişor de 25 de ani. Rezultatele nu au apărut, stagnarea s-a produs. Poate că acum e momentul lor.
Aşa cum spunea şi Mihnea, lumea fotbalistică pare să ducă o lipsă acută de băieţi cu personalitate. Interesaţi de freze, maşini şi alte accesorii, jucătorii de azi au uitat ce înseamnă plăcerea de a juca. Este, probabil, ceva cu care trebuie să ne obişnuim.
Campaniile de marketing sunt acum organizate minuţios, iar totul trebuie să arate impecabil. De departe, ar părea că trăim cel mai valoros campionat mondial din istorie.
Când ne apropiem însă, vedem apărări cărora le e frică să nu greşească – şi aşa vin autogolurile (cinci în prima săptămână!) – şi atacuri monotone, ca la handbal.
E plin de echipe care se aşază și se vor așeza pe două-trei linii contra băieţilor din big five-ul european, veniţi aici în vacanţă. Dacă pică şi trofeul, cu atât mai bine!
Între timp, ştirea momentului este că Neymar s-a tuns. De fapt, a schimbat patru look-uri în decurs de câteva zile.
Dacă te abonezi cu doar 3€ pe lună, noi vom putea să-ți oferim în continuare jurnalism independent, onest, care merge în profunzime, să ne continuăm lupta contra corupției, plagiatelor, dezinformării, poluării, să facem reportaje imersive despre România reală și să scriem despre oamenii care o transformă în bine.
Vrei să ne ajuți? Orice sumă contează.
Accesând https://www.patreon.com/pressoneRO
Fundația PressOne
Banca Transilvania, Sucursala Cluj-Napoca
Din taxele pe profitul companiei tale, poți alege ca până la 20% să meargă către echipamente video și reportaje, nu către stat.
Descarcă draft-ul contractului de sponsorizare de AICI. Completează-l cu datele companiei și suma. Trimite-l la marketing@pressone.ro.
*Baza legală poate fi consultată AICI.
Poți redirecționa 3.5% din impozitul tău pe venit folosind formularul de mai jos. Dacă nu se încarcă, poți accesa acest link: https://formular230.ro/fundatia-pressone
Un newsletter pentru cititori curioși și inteligenți.
Sunt Curios