Un newsletter pentru cititori curioși și inteligenți.
Sunt CuriosAjută-ne să existăm. Dacă te abonezi cu doar 3€ pe lună, noi vom putea să-ți oferim în continuare jurnalism independent, onest, care merge în profunzime, să ne continuăm lupta contra corupției, plagiatelor, dezinformării, poluării, să facem reportaje imersive despre România reală și să scriem despre oamenii care o transformă în bine.
Vrei să ne ajuți? Orice sumă contează.
DoneazăPentru sugestii de materiale sau colaborări, scrieți-ne la adresa: contact@pressone.ro.
Pentru parteneriate media, proiecte sau dacă doriți să fiți partenerul nostru și să susțineți PressOne: marketing@pressone.ro.
Campania electorală pentru alegerile prezidențiale 2019 a început fără prea multe dezbateri sau prezentări de programe. Până acum, candidații au ieșit la întâlnirea cu alegătorii mai ales prin intermediul bannerelor. Se spune că “o imagine face cât o mie de cuvinte”, dar realitatea de pe teren e mai degrabă în disonanță cu zâmbetele afișate de la înălțime…
Când se aliniază semafoarele cu doctrina liberală.
„Eu cu cine votez?”, versiunea 2019.
Numerele rostite prost te pot urmări o perioadă.
Candidatul USR are dificultăți în a fi băgat în seamă de electorat.
Respectul se câștigă, nu se cere, ar spune comentatorul care a „agresat” acest afiș.
Un newsletter pentru cititori curioși și inteligenți.
Sunt curiosCicatrici din lupta electorală, reparate românește.
Viorica și Orlando. Adevăratul Orlando.
No comment.
Alegătorii par a fi oricum, numai nu fericiți în România.
Theodor, meet Homer.
Nimic nu spune “Stop abuzurilor!” mai bine decât un autobuz pus pe trei locuri de parcare.
Campania electorală abia se pornește. Rămâne de văzut când se vor coborî printre noi ilustrele fețe din afișe. Dar și când o să o facă, noi vom fi acolo să-i întâmpinăm prin obiectivul camerei foto.
Dacă te abonezi cu doar 3€ pe lună, noi vom putea să-ți oferim în continuare jurnalism independent, onest, care merge în profunzime, să ne continuăm lupta contra corupției, plagiatelor, dezinformării, poluării, să facem reportaje imersive despre România reală și să scriem despre oamenii care o transformă în bine.
Vrei să ne ajuți? Orice sumă contează.
Accesând https://www.patreon.com/pressoneRO
Fundația PressOne
Banca Transilvania, Sucursala Cluj-Napoca
Din taxele pe profitul companiei tale, poți alege ca până la 20% să meargă către echipamente video și reportaje, nu către stat.
Descarcă draft-ul contractului de sponsorizare de AICI. Completează-l cu datele companiei și suma. Trimite-l la marketing@pressone.ro.
*Baza legală poate fi consultată AICI.
Poți redirecționa 3.5% din impozitul tău pe venit folosind formularul de mai jos. Dacă nu se încarcă, poți accesa acest link: https://formular230.ro/fundatia-pressone
Un newsletter pentru cititori curioși și inteligenți.
Sunt Curios